Kik vagyunk MI? Nem a mesterséges intelligencia.
MI egy olyan tanodát álmodtunk meg, amely az anyanyelvi kompetencia – érzelmi intelligencia – tanulásmódszertani stratégiák hármasára összpontosít. MI abban tudunk segíteni, hogy a gyerekek olyan stabilitást szerezzenek nálunk, aminek segítségével sikeresen teljesítenek az iskolában és az életben. A MI csapatunkban jelenleg van óvónő, gyógypedagógus, tanítónő, középiskolai tanár, így az ovis korúaktól egészen az érettségizőkig mindenki megtalálja a számára megfelelő szakembert.
Tanodánk a Nyitott Kapuk Közhasznú Egyesület keretein belül működik, és MI kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a hátrányos helyzetű, valamint a különleges, valamilyen nehézséggel élő gyermekeket hozzásegítsük képességeik kibontakoztatásához.
Fontosnak tartjuk, hogy kis létszámú csoportokban tanulhassanak, fejlődhessenek a ránk bízott gyermekek (5–6 fő), mert ez teszi lehetővé az egyéni igények figyelembevételét és a hatékony fejlődést.
Azt is nagyon lényegesnek tartjuk, hogy foglalkozásainkat, kurzusainkat személyes, jelenléti formában tartsuk meg. Hisszük, hogy a szóbeli kommunikáció során olyan, alapvetően szükséges készségeket, képességeket lehet elsajátítani, amelyek elengedhetetlenek a sikeres boldoguláshoz. Tisztában vagyunk azzal, hogy a digitális eszközök használata, az online tér megkerülhetetlen napjainkban, és azt is tudjuk, nagyon sokféle élethelyzet van. Éppen ezért a gimnazisták számára lehetővé tesszük azt is, hogy online tudjanak bekapcsolódni az órákba.
Tanodánk új, az alapító tagok tele vannak ötletekkel, lelkesedéssel. Számos kurzusunk elindul szeptemberben, de intenzíven dolgozunk azon, hogy minél színesebb kínálati palettáról tudjon mindenki választani. Tervezünk kurzusokat például illemtan-protokoll, mesevilág, tanulásmódszertan témában.
Folyamatosan dolgozunk, fejlesztünk, keressük a lehetőségeket, hogy magas színvonalú, az egyéni igényeket is figyelembe vevő, jó hangulatú órákon vehessenek részt mindazok, akik minket választanak.
Kedves Szülők! Kedves Gyerekek! MI, az alapítók, akik komoly tanítási tapasztalattal rendelkezünk, akik ismerik, tanulják a mesterséges intelligenciát, de abszolút előnyben részesítik a hagyományos, emberi kommunikációt, gondolkodást és kreativitást, szóval MI szeretettel várunk Titeket! Keressetek bátran minket, ha kérdésetek van, írjátok meg és mi válaszolunk.
Kommunikáció nélkül nincs élet, de ha lenne is, olyan életet nem szeretnénk!
Az emberi élet szerves eleme a beszéd, aminek segítségével gondolatokat, érzelmeket lehet megfogalmazni. Aminek segítségével távoli korok üzennek nekünk és majd a jövőnek. Aminek segítségével szót értünk egymással, létrehozunk valamit, megtanulunk valamit. A beszéd tehát felmérhetetlenül fontos mindannyiunk életében.
A Nyitott Kapuk Tanoda hitvallása szerint az anyanyelv és a kommunikáció elsajátítása, a kommunikációs készség folyamatos fejlesztése az alapja a sikeres életnek. Ez az alapja minden más ismeret megszerzésének. A 2020-as Nemzeti Alaptanterv szerint is kiemelt jelentősége van a magyar nyelv és irodalom elsajátításának.: ”A magyar nyelv és irodalom tanítása nemcsak műveltségátadást, kompetenciafejlesztést jelent, hanem érzelmi nevelést is. A diákok személyes boldogulásának, együttműködési képességeinek, társadalmi beilleszkedésének, kulturált viselkedésének érzelmi fejlődésük az alapja.”
Mi tudjuk és hisszük, hogy az anyanyelvünket is meg kell tanulni és azt is, hogy megtanulható. Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy különböző foglalkozásainkat jelenléti formában valósítsuk meg, hiszen a szóbeli kommunikációs helyzetekben tanulható csak meg igazán annak komplexitása: nyelvi, nem nyelvi jelek használata, a beszélgetőtársakra való figyelés, az ő jelzéseinek helyes értelmezése. Valljuk, hogy a személyes, emberi kommunikáció csak fontosabbá válik a mesterséges intelligencia korában.
A Nyitott Kapuk Tanoda abban tud segíteni az óvodás korú gyerekektől kezdve egészen az érettségiző diákokig mindenkinek, hogy az anyanyelvi kompetenciái fejlődjenek, a különféle kommunikációs és tanulási helyzetekben megfelelő eszközöket tudjanak alkalmazni. Ehhez változatos foglalkozásokkal, kreatív feladatokkal, rendszerességgel, kiscsoportos vagy egyéni fejlesztéssel segítünk a hozzánk érkezőknek. Mert egy tudatosan, helyesen kommunikáló fiatal nagyobb eséllyel teremti meg magának azt az életet, amelyre vágyik.
															Kommunikáció nélkül nincs élet, de ha lenne is, olyan életet nem szeretnénk! Az emberi élet szerves eleme a beszéd, aminek segítségével gondolatokat, érzelmeket lehet megfogalmazni. Aminek segítségével távoli korok üzennek nekünk és majd a jövőnek. Aminek segítségével szót értünk egymással, létrehozunk valamit, megtanulunk valamit. A beszéd tehát felmérhetetlenül fontos mindannyiunk életében.
A Nyitott Kapuk Tanoda hitvallása szerint az anyanyelv és a kommunikáció elsajátítása, a kommunikációs készség folyamatos fejlesztése az alapja a sikeres életnek. Ez az alapja minden más ismeret megszerzésének. A 2020-as Nemzeti Alaptanterv szerint is kiemelt jelentősége van a magyar nyelv és irodalom elsajátításának.: ”A magyar nyelv és irodalom tanítása nemcsak műveltségátadást, kompetenciafejlesztést jelent, hanem érzelmi nevelést is. A diákok személyes boldogulásának, együttműködési képességeinek, társadalmi beilleszkedésének, kulturált viselkedésének érzelmi fejlődésük az alapja.”
Mi tudjuk és hisszük, hogy az anyanyelvünket is meg kell tanulni és azt is, hogy megtanulható. Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy különböző foglalkozásainkat jelenléti formában valósítsuk meg, hiszen a szóbeli kommunikációs helyzetekben tanulható csak meg igazán annak komplexitása: nyelvi, nem nyelvi jelek használata, a beszélgetőtársakra való figyelés, az ő jelzéseinek helyes értelmezése. Valljuk, hogy a személyes, emberi kommunikáció csak fontosabbá válik a mesterséges intelligencia korában.
Nyitott Kapuk Tanoda abban tud segíteni az óvodás korú gyerekektől kezdve egészen az érettségiző diákokig mindenkinek, hogy az anyanyelvi kompetenciái fejlődjenek, a különféle kommunikációs és tanulási helyzetekben megfelelő eszközöket tudjanak alkalmazni. Ehhez változatos foglalkozásokkal, kreatív feladatokkal, rendszerességgel, kiscsoportos vagy egyéni fejlesztéssel segítünk a hozzánk érkezőknek. Mert egy tudatosan, helyesen kommunikáló fiatal nagyobb eséllyel teremti meg magának azt az életet, amelyre vágyik.
															
															
															„Célom, hogy egy olyan tanodát építsünk, ahol meg tudjuk adni a gyerekeknek azokat az alap készségeket, amik szükségesek a felgyorsult világban való boldoguláshoz.”
Alapító
															„Az anyanyelv magas szintű birtoklása és a nyelvi ismeretek mélyítése lehet a záloga egy tartalmas, értelmes, fejlődésre mindig kész életnek. A Nyitott Kapuk Tanodában ennek eléréséhez segítjük hozzá a gyerekeket.”
Alapító tag, középiskolai tanár
															„A gyerekek fejlődése nemcsak közös felelősségünk, hanem örömforrás is – együtt tehetjük széppé és biztonságossá az útjukat a jövő felé. Szervezetünk célja, hogy ezt a támogató közeget megteremtse, és minden gyermekhez eljuttassa a fejlődés lehetőségét.”
Alapító tag, tanító
															„Célom, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek értékeit megvilágítsam, önbizalmukat erősítsem és tudatosítsam bennük azt, hogy minden gyermek különleges, még akkor is, ha valamiben nehézsége akad.”
Alapító tag, gyógypedagógus
															„Bátrabb vagy, mint hiszed, erősebb, mint látszol, és okosabb, mint gondolod.” – írta A.A. Milne, én pedig hiszek benne, hogy ez mindőnkre igaz. A tanoda falai között segítek, hogy a fiatalok kihozhassák magukból a legtöbbet.
Alapító tag, pedagógus
Az anyává válás adta meg azt a lehetőséget, hogy a saját gyermekem nevelésével, fejlesztésével teszteljem mindazt, amit tanultam. Hozzátehettem azt, amit jónak éreztem, vagy azt, amit másoktól ellestem, és azt is, amit a tudomány, az igények változása adott. Mondhatom azt, hogy a visszajelzések is megerősítést adtak, hogy jól csinálom ezt. Mind a munka világában, mind a tanulmányaimban messze elsodort az élet a gyermekektől, de mindig megmaradt amolyan hétvégén segítek, ha belefér az életembe, barátok gyermekeinek, ismerős ismerősének a gyermekének… mert hát ez volt az, amit nagyon szerettem volna, de akkor még máshol kellett tevékenykednem. Nemrég történt egy rövid ideig tartó, de nagyon pozitív tapasztalás az életemben, ami idevezetett. Most érzem azt, hogy jó helyen vagyok. Egy vállalkozás nem egyszerű, és könnyű feladat, de hittel, türelemmel, szeretettel, egy szuper csapattal, egy jó cél érdekében együtt mindent el tudunk érni. Kezdjük a közös utat, tartsatok velünk.
Gabanyecz Mónika vagyok, magyar-francia szakos középiskolai tanár. Pályám elején öt évig általános iskolában és nyelviskolában tanítottam, vezettem színjátszókört, azután és azóta gimnázistákkal foglalkozom. Huszonöt év tapasztalatával rendelkezem. Mindkét általam tanított tárgyat nagyon szeretem és fontosnak tartom. Lenyűgöz, hogy az anyanyelv miket tesz lehetővé számunkra, imádom a nyelvi humort, imádom a nyelvben rejlő játékosságot, és azt is, ahogyan egy jó szöveg megszületik. Abban egészen biztos vagyok, hogy az anyanyelv ismerete nélkül nehéz, vagy lehetetlen megtanulni bármit. Ezért dolgozunk azon munkatársaimmal, hogy a gyermekek minél korábban tanulhassanak őket segítő foglalkozásokon olyan dolgokat, amelyek sikeresebbekké tehetik őket a hétköznapi kommunikációban és az iskolai tanulásban is.
Víg Noémi vagyok, és 25 éve foglalkozom gyerekekkel, tanítok. Tudom, hogy a diákok életében az első iskolai elismerések vagy kudarcok meghatározhatják a hozzáállásukat a tanuláshoz, ezen keresztül pedig későbbi eredményességüket az iskolában. Még a legokosabb gyermekek esetében is a kisebb, esetlegesen rejtett hiányosságok korrigálása hozzájárul ahhoz, hogy sikeresebben vegyék az iskola akadályait. Az egyéni bánásmód, az egyéni adottságok, képességek és egyéni fejlettségi szint figyelembe vétele elengedhetetlen a fejlődéshez, ami nem mindig teljesül egy 20-25 fős osztályban. Az elfogadás és az egyéni különbségek, igények tiszteletben tartása mellett ebben tudok én segíteni. Hiszem, hogy mindenkiben van sok-sok jó, és mindenki értékes!
Borosi Florentina vagyok, 2024 júliusában végeztem az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem gyógypedagógia szakán, pszichopedagógia szakirányon. Mozgásomban enyhén korlátozva vagyok, így teljes mértékben átérzem a sajátos nevelési igényű gyermekek helyzetét. Célom munkám során az, hogy minden gyermekből kihozzam a legjobbat. Vallom, hogy minden gyermek különleges és képességeik megfelelő módszerekkel fejleszthetőek. Foglalkozásaim során úgy szeretném fejleszteni a gyermekeket, hogy az élmény legyen számukra, hasznos, de szórakoztató időt töltsünk együtt. Ahogy csapatunk többi tagja, én is úgy gondolom, hogy a szövegértés, az érzelmi intelligencia és a kommunikáció fejlesztése elengedhetetlen pillérei annak, hogy a gyermekek később megállják a helyüket az életben. Pályakezdőként szeretnék minél több tapasztalattal gazdagodni és minél több boldog gyermekarcot látni.
Simon Flóra Veronika vagyok, rajz és magyar szakos pedagógus. 2022-ben diplomáztam az Eszterházy Károly Katolikus egyetemen, azóta folyamatosan tanítok. A munkám valahol a hobbim is: szeretek gyerekek közt lenni – mert ők ráérnek arra, hogy igazán megismerjenek dolgokat (Exupéry után szabadon) –, szívesen olvasok, írok, adok elő és hagyok nyomot akár az irodalom, akár a képzőművészetek által. Az egri Szövegtrafik alapítótagjaként igyekszem a kortárs kulturális életben is folyamatosan jelen lenni és hirdetni azt, hogy a művészetek, az irodalom és a nyelv nem csak arra való, hogy csodáljuk azt, hanem arra is, hogy igazán bátran használjuk azt akár menedékként, akár céljaink elérésére.
															
															
															„Célom, hogy egy olyan tanodát építsünk, ahol meg tudjuk adni a gyerekeknek azokat az alap készségeket, amik szükségesek a felgyorsult világban való boldoguláshoz.”
Alapító
															„Az anyanyelv magas szintű birtoklása és a nyelvi ismeretek mélyítése lehet a záloga egy tartalmas, értelmes, fejlődésre mindig kész életnek. A Nyitott Kapuk Tanodában ennek eléréséhez segítjük hozzá a gyerekeket.”
Alapító tag, Középiskolai tanár
															„A gyerekek fejlődése nemcsak közös felelősségünk, hanem örömforrás is – együtt tehetjük széppé és biztonságossá az útjukat a jövő felé. Szervezetünk célja, hogy ezt a támogató közeget megteremtse, és minden gyermekhez eljuttassa a fejlődés lehetőségét.”
Alapító tag, tanító
															„Célom, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek értékeit megvilágítsam, önbizalmukat erősítsem és tudatosítsam bennük azt, hogy minden gyermek különleges, még akkor is, ha valamiben nehézsége akad.”
Alapító tag, gyógypedagógus
															„Bátrabb vagy, mint hiszed, erősebb, mint látszol, és okosabb, mint gondolod.” – írta A.A. Milne, én pedig hiszek benne, hogy ez mindőnkre igaz. A tanoda falai között segítek, hogy a fiatalok kihozhassák magukból a legtöbbet.
Alapító tag, pedagógus
Az anyává válás adta meg azt a lehetőséget, hogy a saját gyermekem nevelésével, fejlesztésével teszteljem mindazt, amit tanultam. Hozzátehettem azt, amit jónak éreztem, vagy azt, amit másoktól ellestem, és azt is, amit a tudomány, az igények változása adott. Mondhatom azt, hogy a visszajelzések is megerősítést adtak, hogy jól csinálom ezt. Mind a munka világában, mind a tanulmányaimban messze elsodort az élet a gyermekektől, de mindig megmaradt amolyan hétvégén segítek, ha belefér az életembe, barátok gyermekeinek, ismerős ismerősének a gyermekének… mert hát ez volt az, amit nagyon szerettem volna, de akkor még máshol, kellett tevékenykednem. Nemrég történt egy rövid ideig tartó, de nagyon pozitív tapasztalás az életemben, ami idevezetett. Most érzem azt, hogy jó helyen vagyok. Egy vállalkozás nem egyszerű, és könnyű feladat, de hittel, türelemmel, szeretettel, egy szuper csapattal egy jó cél érdekében együtt mindent el tudunk érni. Kezdjük a közös utat, tartsatok velünk.
Gabanyecz Mónika vagyok, magyar-francia szakos középiskolai tanár. Pályám elején öt évig általános iskolában és nyelviskolában tanítottam, vezettem színjátszókört, azután és azóta gimnázistákkal foglalkozom. Huszonöt év tapasztalatával rendelkezem. Mindkét általam tanított tárgyat nagyon szeretem és fontosnak tartom. Lenyűgöz, hogy az anyanyelv miket tesz lehetővé számunkra, imádom a nyelvi humort, imádom a nyelvben rejlő játékosságot, és azt is, ahogyan egy jó szöveg megszületik. Abban egészen biztos vagyok, hogy az anyanyelv ismerete nélkül nehéz, vagy lehetetlen megtanulni bármit. Ezért dolgozunk azon munkatársaimmal, hogy a gyermekek minél korábban tanulhassanak őket segítő foglalkozásokon olyan dolgokat, amelyek sikeresebbekké tehetik őket a hétköznapi kommunikációban és az iskolai tanulásban is.
Víg Noémi vagyok, és 25 éve foglalkozom gyerekekkel, tanítok. Tudom, hogy a diákok életében az első iskolai elismerések vagy kudarcok meghatározhatják a hozzáállásukat a tanuláshoz, ezen keresztül pedig későbbi eredményességüket az iskolában. Még a legokosabb gyermekek esetében is a kisebb, esetlegesen rejtett hiányosságok korrigálása hozzájárul ahhoz, hogy sikeresebben vegyék az iskola akadályait. Az egyéni bánásmód, az egyéni adottságok, képességek és egyéni fejlettségi szint figyelembe vétele elengedhetetlen a fejlődéshez, ami nem mindig teljesül egy 20-25 fős osztályban. Az elfogadás és az egyéni különbségek, igények tiszteletben tartása mellett ebben tudok én segíteni. Hiszem, hogy mindenkiben van sok-sok jó, és mindenki értékes!
Borosi Florentina vagyok, 2024 júliusában végeztem az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem gyógypedagógia szakán, pszichopedagógia szakirányon. Mozgásomban enyhén korlátozva vagyok, így teljes mértékben átérzem a sajátos nevelési igényű gyermekek helyzetét. Célom munkám során az, hogy minden gyermekből kihozzam a legjobbat. Vallom, hogy minden gyermek különleges és képességeik megfelelő módszerekkel fejleszthetőek. Foglalkozásaim során úgy szeretném fejleszteni a gyermekeket, hogy az élmény legyen számukra, hasznos, de szórakoztató időt töltsünk együtt. Ahogy csapatunk többi tagja, én is úgy gondolom, hogy a szövegértés, az érzelmi intelligencia és a kommunikáció fejlesztése elengedhetetlen pillérei annak, hogy a gyermekek később megállják a helyüket az életben. Pályakezdőként szeretnék minél több tapasztalattal gazdagodni és minél több boldog gyermekarcot látni.
Simon Flóra Veronika vagyok, rajz és magyar szakos pedagógus. 2022-ben diplomáztam az Eszterházy Károly Katolikus egyetemen, azóta folyamatosan tanítok. A munkám valahol a hobbim is: szeretek gyerekek közt lenni – mert ők ráérnek arra, hogy igazán megismerjenek dolgokat (Exupéry után szabadon) –, szívesen olvasok, írok, adok elő és hagyok nyomot akár az irodalom, akár a képzőművészetek által. Az egri Szövegtrafik alapítótagjaként igyekszem a kortárs kulturális életben is folyamatosan jelen lenni és hirdetni azt, hogy a művészetek, az irodalom és a nyelv nem csak arra való, hogy csodáljuk azt, hanem arra is, hogy igazán bátran használjuk azt akár menedékként, akár céljaink elérésére.
Az anyává válás adta meg azt a lehetőséget, hogy a saját gyermekem nevelésével, fejlesztésével teszteljem mindazt, amit tanultam. Hozzátehettem azt, amit jónak éreztem, vagy azt, amit másoktól ellestem, és azt is, amit a tudomány, az igények változása adott. Mondhatom azt, hogy a visszajelzések is megerősítést adtak, hogy jól csinálom ezt.
Mind a munka világában, mind a tanulmányaimban messze elsodort az élet a gyermekektől, de mindig megmaradt amolyan hétvégén segítek, ha belefér az életembe, barátok gyermekeinek, ismerős ismerősének a gyermekének… mert hát ez volt az, amit nagyon szerettem volna, de akkor még máshol, kellett tevékenykednem.
Nemrég történt egy rövid ideig tartó, de nagyon pozitív tapasztalás az életemben, ami idevezetett. Most érzem azt, hogy jó helyen vagyok. Egy vállalkozás nem egyszerű, és könnyű feladat, de hittel, türelemmel, szeretettel, egy szuper csapattal egy jó cél érdekében együtt mindent el tudunk érni. Kezdjük a közös utat, tartsatok velünk.
Gabanyecz Mónika vagyok, magyar-francia szakos középiskolai tanár. Pályám elején öt évig általános iskolában és nyelviskolában tanítottam, vezettem színjátszókört, azután és azóta gimnazistákkal foglalkozom. Huszonöt év tapasztalatával rendelkezem. Mindkét általam tanított tárgyat nagyon szeretem és fontosnak tartom.
Lenyűgöz, hogy az anyanyelv miket tesz lehetővé számunkra, imádom a nyelvi humort, imádom a nyelvben rejlő játékosságot, és azt is, ahogyan egy jó szöveg megszületik.
Abban egészen biztos vagyok, hogy az anyanyelv ismerete nélkül nehéz, vagy lehetetlen megtanulni bármit. Ezért dolgozunk azon munkatársaimmal, hogy a gyermekek minél korábban tanulhassanak őket segítő foglalkozásokon olyan dolgokat, amelyek sikeresebbekké tehetik őket a hétköznapi kommunikációban és az iskolai tanulásban is.
Víg Noémi vagyok, és 25 éve foglalkozom gyerekekkel, tanítok. Tudom, hogy a diákok életében az első iskolai elismerések vagy kudarcok meghatározhatják a hozzáállásukat a tanuláshoz, ezen keresztül pedig későbbi eredményességüket az iskolában. Még a legokosabb gyermekek esetében is a kisebb, esetlegesen rejtett hiányosságok korrigálása hozzájárul ahhoz, hogy sikeresebben vegyék az iskola akadályait.
Az egyéni bánásmód, az egyéni adottságok, képességek és egyéni fejlettségi szint figyelembe vétele elengedhetetlen a fejlődéshez, ami nem mindig teljesül egy 20-25 fős osztályban. Az elfogadás és az egyéni különbségek, igények tiszteletben tartása mellett ebben tudok én segíteni. Hiszem, hogy mindenkiben van sok-sok jó, és mindenki értékes!
Borosi Florentina vagyok, 2024 júliusában végeztem az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem gyógypedagógia szakán, pszichopedagógia szakirányon. Mozgásomban enyhén korlátozva vagyok, így teljes mértékben átérzem a sajátos nevelési igényű gyermekek helyzetét. Célom munkám során az, hogy minden gyermekből kihozzam a legjobbat.
Vallom, hogy minden gyermek különleges és képességeik megfelelő módszerekkel fejleszthetőek. Foglalkozásaim során úgy szeretném fejleszteni a gyermekeket, hogy az élmény legyen számukra, hasznos, de szórakoztató időt töltsünk együtt. Ahogy csapatunk többi tagja, én is úgy gondolom, hogy a szövegértés, az érzelmi intelligencia és a kommunikáció fejlesztése elengedhetetlen pillérei annak, hogy a gyermekek később megállják a helyüket az életben. Pályakezdőként szeretnék minél több tapasztalattal gazdagodni és minél több boldog gyermekarcot látni.
Simon Flóra Veronika vagyok, rajz és magyar szakos pedagógus. 2022-ben diplomáztam az Eszterházy Károly Katolikus egyetemen, azóta folyamatosan tanítok. A munkám valahol a hobbim is: szeretek gyerekek közt lenni – mert ők ráérnek arra, hogy igazán megismerjenek dolgokat (Exupéry után szabadon) –, szívesen olvasok, írok, adok elő és hagyok nyomot akár az irodalom, akár a képzőművészetek által.
Az egri Szövegtrafik alapítótagjaként igyekszem a kortárs kulturális életben is folyamatosan jelen lenni és hirdetni azt, hogy a művészetek, az irodalom és a nyelv nem csak arra való, hogy csodáljuk azt, hanem arra is, hogy igazán bátran használjuk azt akár menedékként, akár céljaink elérésére.
															
															
															Modern szemléletű szellemi, oktatási nevelési műhely létrehozása, amelynek alap célkitűzése az, hogy minden gyermek egyenlő esélyekkel vehessen részt a közoktatásban, valamint, hogy korszerű, és a legszélesebb értelemben vett társadalmi integrációt támogassuk meg tevékenységünkkel.
A különféle tanulási, ismeret megszerzési kompetenciák fejlesztését és a felzárkóztatást tűzzük ki célul, ezért egyesületünk tevékenységének fókuszában az anyanyelvi kompetencia van, ami a legfontosabb kompetencia, hiszen a nyelv az emberek közötti kommunikáció alapeszköze, számos ismeret megszerzésének alapja.
További célunk a gyermekek érzelmi intelligenciájának fejlesztése, ami megteremtheti a stabilitást ahhoz, hogy a gyerekek könnyedén és sikerrel tudják venni az akadályokat az élet minden területén. Ami meghatározhatja, segítheti a felnőtté válás útján őket.
Az egyesület konkrét céljai: az anyanyelvi kompetencia, a kommunikáció és az érzelmi intelligencia együttes fejlesztése óvodás kortól felnőtt korig.
															Modern szemléletű szellemi, oktatási nevelési műhely létrehozása, amelynek alap célkitűzése az, hogy minden gyermek egyenlő esélyekkel vehessen részt a közoktatásban, valamint, hogy korszerű, és a legszélesebb értelemben vett társadalmi integrációt támogassuk meg tevékenységünkkel.
A különféle tanulási, ismeret megszerzési kompetenciák fejlesztését és a felzárkóztatást tűzzük ki célul, ezért egyesületünk tevékenységének fókuszában az anyanyelvi kompetencia van, ami a legfontosabb kompetencia, hiszen a nyelv az emberek közötti kommunikáció alapeszköze, számos ismeret megszerzésének alapja.
További célunk a gyermekek érzelmi intelligenciájának fejlesztése, ami megteremtheti a stabilitást ahhoz, hogy a gyerekek könnyedén és sikerrel tudják venni az akadályokat az élet minden területén. Ami meghatározhatja, segítheti a felnőtté válás útján őket.
Az egyesület konkrét céljai: Az anyanyelvi kompetencia, a kommunikáció és az érzelmi intelligencia együttes fejlesztése óvodás kortól felnőtt korig.
															
															
															Nyitott Kapuk Egyesület
3300 Eger, Diófakút u. 3. 2/4.
Kapcsolattartó: Bácskai Tímea
Telefonszám: 06 30 230 1336
E-mail cím: info@nyitottkapuktanoda.hu
Az egyesület adószáma: 18593475-1-10
Számlaszám: 10918001-00000055-59040008
© 2025 | Nyitott Kapuk Tanoda | Minden jog fenntartva.
Az alapító tervei és grafikái alapján a weboldalt készítette: Gál Julianna